E-kirja

Asiakaspalvelun ulkoistamisen ABC e-kirja - lataa tästä!

Asiakaspalvelun ulkoistamisen ABC

Kuinka asiakastyytyväisyyden voi taata kaikissa tilanteissa, ruuhkahuippuinakin? Entä kuinka asiakaspalvelulla on mahdollista saavuttaa lisämyyntiä ilman asiakkaiden turhautumista? Lue vastauksiamme kysymyksiin e-kirjasta!

LUE LISÄÄ

Tutkimus

Asiakaspalvelun ulkoistamisen ABC e-kirja - lataa tästä!

Näkemyksiä asiakaspalvelun ulkoistamisesta

Suomalaisten yritysten asiakaspalvelusta vastaavat henkilöt kertoivat meille ajatuksiaan asiakaspalvelun ulkoistamisesta. Miksi asiakaspalvelua ulkoistetaan? Ovatko yritykset halukkaita uusien asiakaspalvelukanavien käyttöönotolle? Arvostetaanko yrityksissä nykypäivänä eniten asiakaspalvelun laatua, kustannustehokkuutta vai laajoja aukioloaikoja? Lataa ilmainen tutkimuksemme ja tutustu!

LUE LISÄÄ

Muut julkaisut

Tilaa uutiskirjeemme

Tilaa uutiskirjeemme ja pysy ajantasalla asiakaspalvelun uusimmista trendeistä.
Kiitos! Saat pian sähköpostiisi vahvistuksen.
Tarkistathan, että kirjoitit sähköpostisi oikein.