Julkaisu

Oma Aspa esittelyssä: Markkinointikoordinaattori - Aada

15/8/2017

Tässä julkaisusarjassa tutustutaan Oma Asiakaspalvelun työntekijöihin ja heidän työtehtäviinsä. Lisäksi sarjassa esitellään, mitä työntekijät ovat oppineet työssään ja miksi he ovat valinneet Oma Asiakaspalvelun.

Aada aloitti yrityksessämme markkinointiharjoittelijana, josta hän siirtyi pikkuhiljaa markkinointikoordinaattorin tehtäviin. Lisäksi Aada vastaa tytäryhtiömme suunnittelu- ja ylläpitotehtävistä. Lue alta, millaista on työskennellä markkinointikoordinaattorina Oma Asiakaspalvelussa!

Kerro lyhyesti taustastasi.

Opiskelen markkinointia Helsingin yliopistolla Viikin kampuksella ja valmistun elintarviketieteiden maisteriksi ensi vuonna. Olen toiminut myyjän tehtävissä kaupan alalla viimeiset 6 vuotta ennen nykyistä työtäni. Olen myös asunut puoli vuotta Kuala Lumpurissa ja Dallasissa.

 

Miten päädyit Oma Asiakaspalveluun ja mitä työtehtäviisi kuuluu?

Päädyin Oma Asiakaspalveluun ystäväni suosituksesta suorittamaan tutkintooni kuuluvaa markkinoinnin harjoittelua viime syksynä. Kiireisen syksyn myötä työtehtäviini kuului markkinoinnin suunnittelu- ja ylläpitotehtävien lisäksi paljon sähköpostiasiakaspalvelua. Kolmen kuukauden harjoittelu muuttui vakituiseksi työsuhteeksi ja nykyisin teen töitä osa-aikaisesti opintojeni ohessa. Kesällä tittelini vaihtui markkinointikoordinaattoriksi ja aloin keskittymään aiempaa enemmän markkinointitehtäviin. Olen myös vastuuhenkilönä tytäryhtiömme asunnonvuokrausliiketoiminnassa. Nykyisin työtehtäviini kuuluu muun muassa markkinoinnin suunnittelua, sosiaalisen median kanavien päivittämistä, blogikirjoitusten suunnittelua ja kirjoittamista, asuntojen vuokraamista ja sen prosessien suunnittelua sekä asiantuntijatason sähköpostiasiakaspalvelua.

Miksi Oma Asiakaspalvelu?

Oma Asiakaspalvelussa pääsen hyödyntämään osaamistani laaja-alaisesti niin asiakaspalvelutehtävissä kuin markkinoinnin ja esimerkiksi asuntojen sisustamisen parissa. Saan myös hyödyntää kielitaitoani työtehtävissäni ja osallistua yrityksen liiketoiminnan muihin osa-alueisiin kuten rekrytointiin. Parasta työssäni on jatkuva uuden oppiminen ja aivan mahtava työporukka. Meillä panostetaan tiimihengen ylläpitämiseen ja Oma Asiakaspalvelussa jokainen pääsee hyödyntämään omia vahvuuksiaan ja haastamaan itseään erilaisten tehtävien parissa. On myös kiinnostavaa päästä osallistumaan kasvavan yrityksen strategian ja toiminnan kehittämiseen. Pienessä firmassa nauru raikaa avokonttorissa ja aikaa vietetään yhdessä myös toimiston seinien ulkopuolella.

Start-up -yrityksessä työskentely on todella itseohjautuvaa ja oppimisen mahdollisuudet ovat loputtomat.

Mitä olet oppinut työssäsi Oma Asiakaspalvelussa?

Olen oppinut paljon erilaisista järjestelmistä, kuten Zendesk-tikettijärjestelmästä ja Google AdWordistä. Olen myös oppinut paljon asiakasyrityksemme alasta, muun muassa alaa koskevista laeista. Yleisemmällä tasolla olen oppinut, että start-up -yrityksessä työskentely on todella itseohjautuvaa ja oppimisen mahdollisuudet ovat loputtomat. Päätöksiä tehdään nopealla aikataululla ja työtehtävät voivat vaihtua nopeastikin. Työ start-up -yrityksessä on antoistaa, monipuolista ja haastavaa!

Kira
15/8/2017
Muut julkaisut

Uusimmat julkaisut

Osoite
Mikonkatu 17 B
00100 Helsinki
FINLAND

Ota yhteyttä vaivattomasti

Chatin löydät alakulmasta
> Vastaamme ma-pe 9 - 16

Seuraa meitä