Julkaisu

Kuinka hyödyntää WhatsApp-sovellusta asiakaspalvelussa?

12/3/2018

Pikaviestisovellus WhatsApp on ohittanut suosiollaan tekstiviestit, ja sovelluksella onkin yli miljardi aktiivista käyttäjää kuukaudessa.

Mobiilisovelluksen hurjan suosion myötä WhatsApp on myös yksi tarjoamistamme uusista asiakaspalvelukanavista, jolla yrityksen asiakaspalvelun voi tuoda tähän päivään. Suomen suosituimpana pikaviestipalveluna WhatsApp tarjoaa mahdollisuuden päästä suoraan asiakkaan taskuun.

asiakaspalvelu, aspa, call center, contact center

Asiakaspalvelukanavana WhatsApp–sovellus on mainio, koska se on usein helpommin saatavilla ja nopeammin käytettävissä kuin esimerkiksi sähköpostisovellukset. Esimerkiksi kiireessä kynnys lähettää sähköpostia voi olla korkeampi kuin yhteydenottaminen älypuhelimesta löytyvän WhatsAppin kautta.

"Esimerkiksi kiireessä kynnys lähettää sähköpostia voi olla korkeampi kuin yhteydenottaminen älypuhelimesta löytyvän WhatsAppin kautta"

WhatsApp-käyttäjälle asiakaspalvelu WhatsAppin kautta on helppoa, ilmaista, henkilökohtaista ja mikä parasta, se toimii heidän omalla mukavuusalueellaan. WhatsApp-viestejä voidaan vaihtaa asiakaspalvelijan ja asiakkaan välillä useita kertoja ja vastausajat pysyvät lyhyinä koko keskustelun ajan. Keskustelun tulisi olla yhtä vaivatonta kuin kaverin kanssa viestittely. WhatsApp onkin mahtava lisä perinteisten asiakaspalvelukanavien joukkoon ja mikä olisikaan sen parempaa asiakaspalvelua kuin asiakaspalvelun laajentaminen kanaviin, joita asiakkaat itse käyttävät aktiivisesti!

Täältä voit lukea lisää tarjoamistamme asiakaspalvelukanavistamme ja WhatsAppista.

Laura
12/3/2018
Muut julkaisut

Uusimmat julkaisut

Osoite
Fredrikinkatu 41 A 8
00120 Helsinki
FINLAND

Ota yhteyttä vaivattomasti

Chatin löydät alakulmasta
> Vastaamme ma-pe 9 - 16

Seuraa meitä